sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Nuhanenä treenaa

Nyt ei ole oikeastaan tapahtunut mitään erikoista, ainakaan sellaista, josta olisi pitänyt rynnätä heti kertomaan tänne. Neesalla olen ratsastellut ihan normaalisti kentällä ja nyt viikonloppuna ollaan maastoiltu, jotta pysyisi hepan mieli iloisena ja virkeänä. Nasserinkin selkään pääsin taas vaihteeksi tänään kiipeämään.

Keskiviikkona pyörähdettiin Maijan valmennuksessa. Hypättiin aika paljon rataa, koska kisakausi alkaa olla jo käsillä. Neesa tuntui ihan hyvältä ja hyppäsi kivalla ilmeellä ja tyylillä. Perjantaina ratsastin kentällä Neesalla ilman jalustimia ja keskityin muutenkin enemmän omaan istuntaani. Samana iltana minulle yritti ilmeisesti nousta kuume, koska minulla oli hirveän kylmä ja huono olo. Lauantaina olo olikin sitten vähän heikko ja en pystynyt ratsastamaan kuin yhden hevosen, vaikka oli tarkoitus ratsastaa Neesan lisäksi Nasserillakin. Kiersimme äidin kanssa yhden pitkän maastolenkin. Loppupäivän yritinkin vain olla ja maata sängyssä, mutta eihän siitä mitään tullut, kun se oli minusta niin kuolettavan tylsää.

Liitän tähän loppuun muutaman valokuvan, joita olen näppinyt viime aikoina.





Tapellaan!
Neesa söpöilee, mutta mun ilme taas kyllä failas niin, että huh huh...
Kaunis rääppäsilmä...
Tarkkaavainen Nebraska

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti