keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Jaksaa vielä....

En ole kauheasti päivitellyt, koska ei oikein ole tapahtunut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Olen ratsastellut molemmilla hevosilla ihan normaalisti ja Helin kanssa on vähän hypätty. Myös Nasserin kanssa hypättiin lauantaina vähän kotona. Tarkoitus on hieman siedättää hevosta, että se pahuksen kieltely ja kyttäily loppuisi joskus. En nyt oikein keksi mitään kirjoitettavaa, joten laitan sen sijaan teidän lukijoiden iloksi muutaman kuvan.

Kyllä sinne saaviin mahtuu toinenkin pää:)
Pyyhin turpani Nasseriin..

Siis onks sulla äiti jotain mulle?

Mä tiedän, että mä näytän niin hyvältä!(siis heppa)
Otsikko oli siksi tuollainen, koska koulu loppuu pian ja vielä pitäisi jaksaa ottaa ns. loppukiri. Se on kyllä aika vaikeaa, kun talliin on tulossa varsa samalla viikolla, kun minulla on neljät kokeet, jipii.... Mutta eiköhän se tästä ala pian helpottaa. Teen tai luultavasti ainakin yritän tehdä postauksen Ylistaron harjoituskisoista, jos niistä on mitään kirjoitettavaa...
Ville ja Kalle?? Vai siis hä?!:)

1 kommentti:

  1. haaste teille ;) http://millakojonen.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista