sunnuntai 20. toukokuuta 2012

The Versatile Blogger Award


Kiitos Millalle haasteesta.:)

1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen.
2. Lisää The Versitale Blogger Award-kuva postaukseesi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Nimeä 15 bloggaajaa.
5. Ja kerro heille haasteesta!

Fakta 1

Olen erittäin kilpailuhenkinen ja haluan olla aina paras oli kyse sitten koulusta, ratsastuksesta tai mistä vain. Harvoinpa se vain osuu kohdalle:). Ratsastus on kuitenkin opettanut, että aina on parannettavaa, onnistuneen suorituksen jälkeenkin.

Fakta 2

Olen todella lyhyt n. 155cm. Joskus vähän tympii tuo pituus, mutta ei se kamalasti ole haitannut. Pituuteni ansiosta minua on alettu koulussa kutsua vaahtosammuttimeksi, koska yhdennäköisyys on kuulemma selvä:)

Fakta 3

Rakastan kissoja! Olen jo pienenä pitänyt näistä ihanista karvapalloista ja oman kissan sain vajaa 4 vuotta sitten. Nytkin se istuu minun vieressäni ja kirjoittaa blogiani. Oman kissan lisäksi meillä on ns. adoptiolapsia kaksi kappaletta:) Ensimmäinen sanani on kuulemma ollut kissa.

Fakta 4

Olen ratsastushousujen painajainen. Nykyisetkin housut ostettiin minulle vuonna 2011 marraskuussa ja ovat nyt jo kuluneet puhki! Ovat hieman kovalla kulutuksella....

Fakta 5

Olen ainut seiskaluokkalainen koulussani, joka ei ole facebookissa! En vain jaksa tai ehdi käydä siellä, joten sekin 'huvitus' on jätetty suosiolla väliin. Kaverit ovat pyytäneet minua liittymään ainakin sata kertaa, mutta en jaksa/halua mennä sinne.

Fakta 6

Olen henkeen ja vereen esteratsastaja. Kouluratsastus on ihan ok, mutta se on niin hidasta ja tarkkaa. Kokeilin sitä joskus ja totesin, että olen liian villi tälläiseen:)


Fakta 7

Kun mennään huvipuistoon niin minä olen aina se, joka valitsee kamalimmat laitteet ja kiljuu kovimmalla äänellä. Kaverit yrittävät, että ei siihen, mutta minä menen jo ja kiskon perässäni laitteeseen:) Onneksi yleensä en joudu kiskomaan, koska he tulevat vapaaehtoisesti mukanani.

Ja tähän lopuksi haastan

Annin
Miinan
Jennan
Veran

2 kommenttia:

  1. Sini pieni vaahtosammutin :):):) !! <3<3<3 terveisin toinen vaahtosammutin ilona :DDDD

    VastaaPoista