torstai 18. joulukuuta 2014

Luukku 18, vastaukset kysymyksiin

1. Millaista lukion käynti on ollut?
- Ainakin tähän mennessä se on tuntunut ihan siedettävältä.
 2. Pidätkö kouluruuasta?
- Kyllä sitä nyt syö...
3. Lempiruoka?
- Olen melkolailla kaikkiruokainen. Tykkään esim. lasagnesta ja kinkkukiusauksesta.
4. Mitä aineita aiot kirjoittaa?
- Jaa'a, ehkä ainakin bilsan ja tietty kaikki mahdolliset vieraat kielet.
5. Mihin aiot lukion jälkeen?
- Tässä vaiheessa on vielä vaikeaa sanoa, mutta ehkä opiskelemaan jotain biologiaan tai psykologiaan liittyvää.
6. Mikä on lempiaskellajisi?
- Riippuu aina vähän hevosesta, mutta kyllä se on laukka.
7. Lempiviikonpäivä ja miksi? :)
- Perjantai! Silloin kouluviikko on pulkassa ja alkaa viikonlopun mittainen hengähdystauko.
8. Lempielokuva?
- Niitä on monia. Vaikka kaikki Kauheat kankkuset!
9. Mistä tallihommasta pidät eniten?
- Minulla ei ole mitään lempparia, tykkään kaikista :)
10. Millä hevosella ratsastit ratsastustunnilla aivan ensimmäistä kertaa?  Millainen hevonen oli kyseessä?
- Ratsastin Newforestinponi Maralla. Se oli pieni ja kiltti poni, joka osasi kyllä tarvittaessa luistaa hommista, jos sai siihen tilaisuuden.
11. Seuraatko joidenkin ratsujen/ratsukoiden/ratsastajien kilpailumenestystä?
- Joidenkin tuttujen ratsukoiden tuloksia tulee seurattua jonkin verran.
12. Isoin hyppäämäsi este?
-Nasserilla olen tainnut joskus treeneissä hypätä 115cm, samoin yhdellä hevosella koeratsastustilanteessa.
13. Missä näet itsesi 5 vuoden päästä? Entä 10?
-5 vuoden päästä olen luultavasti aloittanut opiskelun jossain, sitä en vielä tiedä, missä ja mikä on ala. Olli on tietenkin mukana kuvioissa ja ratsastus on varmasti edelleen suuri osa elämääni. 10 vuoden päästä olen toivottavasti ollut jo jonkin aikaa työelämässä ja minulla on edelleen ainakin yksi hevonen, jos ei sitten useampikin. Minulla on asunto ja ehkä olen löytänyt jo vierelleni sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluan elämäni viettää. :)

 

4 kommenttia:

  1. jos lähdet opiskelemaan jonnekkin kauas, lähteekö olli mukaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu vähän siitä, miten kauaksi lähden. En ole silti ajatellut lähteväni pääkaupunkiseudulle, korkeintaa Tampereelle asti. Olli on kuitenkin kilpahevonen, joten sitä ei kannata jättää kotiin seisoskelemaan pihakoristeeksi. Olen miettinyt asiaa vasta aika vähän, koska se ei ole vielä ajankohtainen. Jos kaikki menee niinkuin toivon, eikä hevoselle satu loukkaantumisia, jotka estäisivät sen normaalin käytön, niin Olli lähtee ehdottomasti mukaani. Se on kuitenkin mielestäni sellainen hevonen, että siitä kannattaa pitää kiinni niin kauan kuin pystyn. En edes halua ajatella myyväni tai lähteväni ilman sitä sen takia, koska menen itse opiskelemaan.

      Poista
  2. Muistatko, mikä sen Maran oikea nimi oli? :)

    VastaaPoista